"hep aynı mesafedeyken geçmişlerimiz ve bırakıp gitmezken hiçbir yere içimizi
neyin nesi bu nefret sinmiş odalardaki karanlık
bu saplanacak sırt arayan kınından çekilmiş sözler
birbirinin düşmanı herkes,yazık."
"Sen güzel insansın
herkes biliyor bunu
yaramı alıp uzak şehirlere gidiyorsun
-saçlarımı düz bir denize ısmarlıyorum
Utanma! ayıp değil ki bu
bak ben utanıyor muyum?
kanayana kadar dizlerim, misket oynarken
hem unutma herkes birilerinin yarasını taşır uzaklara."
..."Haykırmak istediğim çok şey var. Büyük kayıplar yıkacak değil bizi. Açıkça birbirimizle konuşamıyorsak ben ağlamak, bağırarak ağlamak için bahçenin yeşillikleri gerisindeki odama geçiyorsam, biliyor musun ne güzel ağıtlar içinde uyuyakalmak?"