Her şeye gericilik yaftası vurmanız kendi insanınıza nefretinizin tezahürü.  garbın her türlü keyfiyetine ilericilik demek acınası bir durum. Softalar bizi çöle çağırırken siz de bizi kuru taklitçiliğe çağırıyorsunuz. Aslında birbirinizden farkınız yok. Kendi öz ruhumuzu keşfederek de asrileşebiliriz. Bu kadar sathi düşünmeyin .
yüksek fikirlere sahip olmak illaki kökünden kopmak demek değildir .
Milletimizin mazisi , müktesebatı,
malumat irfanı kafi derecede derindir 

Hepimiz çürüyoruz , lakin herkes suçu diğerinin üzerine atıp vicdanını rahatlatmanın peşinde ,ekşi çürük kokusunu üstüne alınan yok.
İnsanın bozulması hiçbir şeye benzemiyor.