Aykuşağı

Aykuşağı
@Aykusagi
Kırlangıçlar Göç Ettiğinde, her ay Tefrika Dergisi'nde. Örümcek ağına bir adım at, üzerindeki kar taneleri ayağını kesmeyecek, söz veriyorum. Dengede durmak zor değil. Burada düşmek yok. INFP | Virgo
Yedi Mum Serisi'nin ilk dört kitabı basıldı ve yazar baskıları elime ulaştı! Koli açılırken heyecandan kalbim pır pırdı, bir de kedim kenardan kutuyu kemiriyordu tabii... 🐾 Onca yılın emeği, hayali ve cümle cümle dokuduğum evren şimdi elimde, sayfa sayfa... ⠀ 🕯 Yedinci Mum 🌊 Altıncı Mum 🏜 Beşinci Mum 🔺 Dördüncü Mum ⠀ İçinde kara delikler, insanlığa iz bırakmış çağlar ve yıldızların altında iki yolcu var. Bugün, yıldızlar biraz da benim içimde parlıyor.
Yeni Kitap
Aykuşağı
Ben şimdi bu baskıları daha çok sevdim, ne edecem?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Azerbaycan Türkçesi Kitap Önerileri
Yorumlara bekliyorum efendim. Okumak istiyorum, listeme ekleyeceğim lakin bilgim yok. Misal vereyim, fantastik severim. Genç yetişkin severim, başlangıç açısından kolay olurlarsa iyi olur. Öte yandan elbette klasiklerden vesaire de önerirseniz, Azerbaycan Türkçesine çevrilmiş klasikleri hangi yayınevlerinden tercih edebilirim, bilgilendirirseniz müteşekkir olacağım.

VüsaIe Quluzadeh

@VusaIa
·
"F...." gunu varmiymis?(
Niyə bütün bunlar artıq normal qarşılanır? Niyə, nəyə lazımdı? Fahişələr günü varmış, sözdə qadının hüququdu bu yolu seçmək. Bədəni Allah niyə verib ki, onlara, satıb pul qazanmaq üçünmü?! Belə seçim azadlığı olmaz olsun, özünü pul üçün satan zatən insan deyil, mundar məxluqdu. Onları bu yolu seçməyə məruz qoyan kişiciklərsə onlardan daha betərdi.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Aykuşağı
Hatta bu yoruma da dizi film önerileri isteyeyim.
Azerbaycan Türkçesi Kitap Önerileri
Yorumlara bekliyorum efendim. Okumak istiyorum, listeme ekleyeceğim lakin bilgim yok. Misal vereyim, fantastik severim. Genç yetişkin severim, başlangıç açısından kolay olurlarsa iyi olur. Öte yandan elbette klasiklerden vesaire de önerirseniz, Azerbaycan Türkçesine çevrilmiş klasikleri hangi yayınevlerinden tercih edebilirim, bilgilendirirseniz müteşekkir olacağım.

VüsaIe Quluzadeh

@VusaIa
·
"F...." gunu varmiymis?(
Niyə bütün bunlar artıq normal qarşılanır? Niyə, nəyə lazımdı? Fahişələr günü varmış, sözdə qadının hüququdu bu yolu seçmək. Bədəni Allah niyə verib ki, onlara, satıb pul qazanmaq üçünmü?! Belə seçim azadlığı olmaz olsun, özünü pul üçün satan zatən insan deyil, mundar məxluqdu. Onları bu yolu seçməyə məruz qoyan kişiciklərsə onlardan daha betərdi.
Sayfa 23·Kitabı okudu
VüsaIe Quluzadeh isimli okura yanıt verildi
Aykuşağı
Ayrıca dilin kendisi kollara ayrılmışken ve kendileri doğru düzgün daha savundukları dilden haberdar değilken saçma sapan konuşmasınlar. Aynı dili konuşuyoruz, altı üstü şive farklı, karadeniz ağzına ege ağzına geldi mi aa ne güzel, Azerbaycan şivesi oldu mu sus. Olur muymuş öyle şey? Elbette kulağa farklı, hatta genel anlamda komik geliyordur alışık olmadığımızdan ama ben bu dil benim dilim diye sahiplenmekten yanayım ve okumak istiyorum.
Azerbaycan Türkçesi Kitap Önerileri
Yorumlara bekliyorum efendim. Okumak istiyorum, listeme ekleyeceğim lakin bilgim yok. Misal vereyim, fantastik severim. Genç yetişkin severim, başlangıç açısından kolay olurlarsa iyi olur. Öte yandan elbette klasiklerden vesaire de önerirseniz, Azerbaycan Türkçesine çevrilmiş klasikleri hangi yayınevlerinden tercih edebilirim, bilgilendirirseniz müteşekkir olacağım.

VüsaIe Quluzadeh

@VusaIa
·
"F...." gunu varmiymis?(
Niyə bütün bunlar artıq normal qarşılanır? Niyə, nəyə lazımdı? Fahişələr günü varmış, sözdə qadının hüququdu bu yolu seçmək. Bədəni Allah niyə verib ki, onlara, satıb pul qazanmaq üçünmü?! Belə seçim azadlığı olmaz olsun, özünü pul üçün satan zatən insan deyil, mundar məxluqdu. Onları bu yolu seçməyə məruz qoyan kişiciklərsə onlardan daha betərdi.
Sayfa 23·Kitabı okudu
VüsaIe Quluzadeh isimli okura yanıt verildi
Aykuşağı
Tabii ki. Şimdiden teşekkür ederim.
Kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür. Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir.
Edebiyat
Aykuşağı
Ya da anksiyeten coşmuştur...