İnsanlar bazen burnun üzerindeki gözlüğü arayan dalgınlar gibi mutluluğu arayıp dururlar. Oysa mutluluk insanın kendi içinde yaratığı bir duygudur ve başka yerde bulunmaz...
Belki de her insan bedeni tamamlanmamış anlamlar mezarlığıydı.
Kaçınılmaz olana doğru her saniye biraz daha yaklaşırken bir yandan tamamlanır diğer yandan eksiliriz diye geçiyordu içinden...