Kitabı aldıktan sonra psikolojik olarak kendimi hazır hissetmeden bu kitaba başlayamam dedim. Ve Sanırım bu kitabı bitirdiğimde kalbimi de yanına bırakmış olacağım..
Fakat inan bana, seni kimse o kız kadar, yani benim kadar, olduğum ve senin için hep öyle kalan ben kadar köle gibi ve bir köpeğin sadakatiyle kendini adayarak sevmedi..