Bu kitabı lisede edebiyat öğretmenim zorunlu olarak okutmuştu ve çok önyargılı başlamıştım kitaba. Ama bir haftada bitirmiştim bir sayısalcı için bu oldukça kısa bir süreydi.
İNSAN Mİ ZAMANI YÖNETİR YOKSA ZAMAN MI İNSANI ? hala buna bir cevabım yok
Aah Selim ah ! Şu yaşımda bu kitabı tekrar okumaya cesaretim yok . Düşüncelerim değişti ,hayata bakış açım değişti; dertlerim , sorumluluklarım değişti. Ya ben de Turgut gibi olursam Şaka bir yana bu romanın kült olmuş bir cümlesiyle bitireyim: İnsan bazen yalnız kalmak istemez, sadece anlaşılmak ister.