Azad görgülü

Azad görgülü
@Azadowski
Kan dökmeden savaşı kazanmanın yolunu bulmuşlardı: “kandırıcı gaz” adını verdikleri, ideoloji yüklü, insan kafasının karşı koyamayacağı bir gazdı bu. Atomla ilişkisi yoktu, yakıp yıkmıyordu. Sadece uçucu maddeydi ki saniyesinde beyinleri avuç içine alıyordu. Sovyetlerinki Amerikalıların kafalarına Marksizm aşılıyordu. Amerikalılarınki Sovyet kafalarına demokrasiyi üflüyordu. Her ikisi de kusursuz gördü işini. Her iki ülke de zaferi kendilerinin kazandıklarını sandılar; oysa roller tersine döndüğünden soğuk savaş yeniden başladı.
Reklam
Pessoa diyor ki; "İstemeden varım ve istemeden öleceğim. Olduğum şeyle olmadığım şey arasında hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum." Bu böyledir. İnsan, zihninde idealize ettiği yani olmak istediği kişi ve kendi benliği arasında sıkışmış o boşluktur.
Tüm sevenlerim karanlıkta unuttu beni.

Azad görgülü

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
2020 10. kitabı
Yılmaz Güney
8.9/10 · 639 okunma
İnsan yirmi yaşında kendini öldürmeli.
Reklam