Herkes Evereste tirmanamayabilir ama herkesin tirmanabilecegi bir Everesti vardir.Asil olan birimizin digerinden daha iyi olmasi degil, her birimizin kendi icimizde tasidigimiz potansiyeli, kendimiz icin en iyi ve en dogru olani bulmasidir. Kendi potansiyelinin doruguna ulasan insan, zaten yasam icinde digerlerinin arasindaki dogru yerini de bulmus olur.