Ne esttiyse yazdım SONRA iyi yazanları görünce bıraktım şimdi de iyi yazanlarda zaten başta ne esttiyse onları yazmış. yazmaya devam
Gökhan
@Gokhan77
·
Ne yapayım, benim zanaatım da bu, yazı yazmak. Yazı yazıp ekmek yemek. Yazmak demek, aklıma ne gelirse káğıda geçirmek değil elbet. Ama ben aklıma ne eserse yazan cinsindenim, ne yapayim?