Yalnızca bir nefes ile bir yaşamın sona ermesi, ölüm bu kadar kolay mıydı yoksa? Nasıl oluyor zaman bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor, sanki bir filim şeridi gibi gözümün önünden geçen hayatlar, bir koca ömür! Bu kadar kolay mı aramızdan ayrılır? ben onların gitmemesini isterken onların beni bu kadar kolay bırakması... Yaşamak için yeterli olan şey artık benim için yalnız bir nefes değil. Onlar beni nereden izler bilemem ama ben onlar için bu yaşama tutundum.