Bir mutluyum bir mutsuz küçücük şeylerle mutlu olup küçücük şeylere takılıp üzülüyorum, bazen sebebi oluyor bazen sebepsiz yere üzülüyorum
Neden her şeyi uzun uzadıya yaşayamıyoruz bir günümü bile bugün mutluydum ya da bugün üzgünüm demiyorum daha doğrusu diyemiyorum çünkü duygular bile kısa sürüyor her şey anlık oluyor, zamanın hızına yetişemiyorum, büyüyünce gelen sorumluluklar ya da büyümek bunların hepsi çok hızlı ilerliyor
Zamana da bir kahve molası diyip durdurabilsek ne güzel olurdu...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızca bir nefes ile bir yaşamın sona ermesi, ölüm bu kadar kolay mıydı yoksa? Nasıl oluyor zaman bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor, sanki bir filim şeridi gibi gözümün önünden geçen hayatlar, bir koca ömür! Bu kadar kolay mı aramızdan ayrılır? ben onların gitmemesini isterken onların beni bu kadar kolay bırakması... Yaşamak için yeterli olan şey artık benim için yalnız bir nefes değil. Onlar beni nereden izler bilemem ama ben onlar için bu yaşama tutundum.
Günaydın. Hayatın ne getireceği, yaşatacağı belli olmaz. Allah bugün hiç ummadığımız anda güzel haberler alıp bu zamandan farklı, kendimize has zamana varmışız, bu dünyadan bağımsızlaşmışız gibi mutluluklar yaşatsın bizlere inşallah. Âmin