Film olmaya çok yakın bir roman. Gerilim sevenlere kesinlikle öneriyorum. Bir süre sonra sürekli sanki siz de karanlık bir dünyada yaşıyor hissine kapılıyorsunuz ki bence bu yazarın okurda bırakmak istediği his. Devamı olacakmış gibi bir sonu var. Umarım olur da.
Tam 13 günde bitti. Hayat ve iş felsefesi dünyaya örnek olmuş bir adamın biyografisi bu kadar kötü anlatılabilirdi. Filmografiye örnek olabilir sadece. Keyif almadan çok zor bitirdim.