Vaaaovv diyorum sadece. Her sayfasında ben olsam ne yapardım diye sordum kendime ve kesinlikle intihar ederdim diyorum. Başlarda çok ütopik gelse de kafası iyi bir dolmuş şöförü tarafından yakılarak ölebilme ihtimalimizin olduğu bu ülkede bu da olabilir diye düşündüm daha sonrasında. Etkileyici bir son.