Bir yanda avlanmanın, her şeyi önceden tasarlamanın, yabansı sevinçlerin, ustaca davranışların pırıl pırıl dünyası vardı. Bir yanda da, özlemlerin, yenilgiye uğrayan sağduyunun dünyası.„
Ama iki yüreğim yok ki benim; birini kin gitmek birini de sevmek için kullanabileyim.
Benim bir yüreğim var, p da acıyla dolu şimdi.
Duam, cezam, hayatım, ölümüm, hep dünyayı yaratan Allah'a; acımsa bana aittir.
#derviş