Birinci kitap tamamen olayların gelişme kitabıymış. Olaylar ikinci kitapta tamamen patlıyor ve işte o zaman dedimki cidden fantastik bir kitap okuyorum yazarın yarattığı dünya ve kurgu gayet dikkat çekici marlar kurtlar derken bambaşka bir hal alıyor. Ama şunu demeden geçemeyeceğim her bölümün başlangıcı çok uzun oluyor. Ayrıca yazarın güzel betimleme yapayım derken 3 sayfa betimleme yaptığı yerler oluyor, okurken yorulduğum ve geçtiğim yerler oldu. Bide savaşa fazlan önem verişmediğini fark ettim kitapta bilmem kaç sayfa savaşa hazırlandılar ama savaş betimlemeleri çıkarırsak üç dört sayfaydı. Garip şekilde yine de kendini okuttu. Ee ne olcak şimdi diyerek sonuna gelmiş bulundum.
“… insan aslında karmaşık bir varlık değil. Çoğunluğu zamanının büyük bir bölümünü
yaşamak için kullanıyor, geriye kalanı ise, özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor ki, ondan kurtulmanın her türlü yolunu deniyor. İşte insanın değişmez yazgısı!”