"Yalnız olsam hayatta. Hiç kimseye ihtiyacım olmasa.
Hatta konuşmayı da bıraksam. Zaten boşuna bütün konuşmalar. Bir yere varmıyor. İnsanlarla da görüşmem böylece.
Kendi kendime gülüyorum. Sonra gözlerim yaşarıyor."
"Hayatı küçüktü, dardı ama kendi elindeydi.
İçli dışlı olunca insanlar hayatını elinden alıyorlardı.
O zamandan beri uzak durmaya çalışıyordu insanlardan."
"Herhangi bir kalem için bunca yolu tepmek aklımdan bile geçmezdi, ama bu başka bir konu, çok özel bir nedeni var. Şu sıradan görünüşlü kalem beni bugün olduğum kişi yaptı, bir bakıma beni yaşamımdaki bu yere taşıdı..."