"Yapabileceklerini de, yapamayacaklarını da kabullen,
Geçmişi olduğu gibi, reddetmeden ve ondan kurtulmaya çalışmadan kabullen,
Kendini ve başkalarını affetmeyi öğren,
Bir şeylere girişmek için çok geç olduğunu varsayma."
"Yalnız olsam hayatta. Hiç kimseye ihtiyacım olmasa.
Hatta konuşmayı da bıraksam. Zaten boşuna bütün konuşmalar. Bir yere varmıyor. İnsanlarla da görüşmem böylece.
Kendi kendime gülüyorum. Sonra gözlerim yaşarıyor."