Kendi kimliğimizi kazanmak için ardı ardına savaşlar verirken deneyimli bir savaşçı değil, sadece çocuktuk. Hiçbirimiz annelerimizin beklentilerini karşılayamadık. Annelerimizin yanlış olduğunu kanıtlamak için fazla başarmayı seçenlerimizin dışındakiler, tam zıt kutbu seçti; öfkeyi kendilerinden çıkardı ve farkında olmadan kendi çabalarını sabote etti. Annemize kızgınlık hissetmek aslında ona bir şekilde, ‘Gördün mü? Olmamı istediğin kişi olamadığımı kanıtlıyorum’ demek bizler için.