Üzüldüklerini veya mutsuz olduklarını belli etmiyorlar, işleri yolundaymış gibi gösteriyorlar. Hani şu meşhur hikayedeki içi kan ağlayan palyaço gibi; tanık olduğumuz yalnızca yüzlerindeki boya ve şen şakrak maskaralıklar.
Elbette, hepimiz iyi hissetmekten hoşlanırız ve ortaya çıktıklarında bu hoş duyguların tadını çıkarmaya bakmalıyız. Ama bunları sürekli olarak yaşamaya çabalarsak, başarısız olmaya mahkumuz.
Mutluluk sadece iyi hissetme meselesi değildir. Öyle olsaydı, uyuşturucu madde bağımlıları gezegendeki en mutlu insanlar olurlardı. Aslında, iyi hissetmek çok mutsuz edici bir arayışa dönüşebilir.