Kalbin en önemli rehber olduğunu savunmuşumdur hep.. Akıl ve mantığınla yüzlerce kez düşünüp sonuca bağlayamadığın bir meseleyi kalbine danışacaksın; verdiğin iki kararı da kalbinde tartıp hangisinde için huzurlu, vicdanın rahatsa o yolda ilerleyeceksin... Ha kalbinle seçtiğin yol doğru olsa dahi seni hep mutlu mu edecek? Tabi ki hayır.. Yüzde yüz mutluluğun olduğu bi gezegen henüz icad edilmedi :)
İnsan, kendini beğenmeden yaşayamaz. Kendini beğenirse, diğer insanlar onun hayatını cehenneme çevirmeğe çalışırlar. Bunun için, insan, hem kendini beğenmeli hem de beğenmemelidir.