Epey gençken, aklımdan geçen her şeyin başkalarının da ilgisini çekmeyebileceğinde karar kıldım. Bu beni söyleyeceğim şeylerde hayli seçici yaptı. Eğer herkes bu şekilde davransaydı, hayat çok daha hoş olurdu.
Anılar sağduyumuzun temelini oluşturur. Onlarla yüzleşemezsek sağduyunun kendisini inkâr etmiş oluruz! Ama neden inkâr etmeyelim ki? Akılcılıkla sözleşme falan imzalamadık! Aklıselimlik diye bir anlaşma maddesi de yok!