Hepimiz bu dünya dediğimiz sert kabuk üzerinde birer misafir değil miyiz?
Biraz yaşayacak
Çokça sevecek
Biraz da sevilecektik
Ve sonra usulca çekip gidecektik.
Hepsi buydu…
kitap güzel detaylara yer verilmiş fakat, mitoloji ile roman arasında askıda kalan bir anlatıma sahip olduğu için akıcılıktan uzaklaşmış. yer yer boğucu bazı kısımların bulunması sürükleyicilikten uzaklaştırdığı için yordu diyebilirim. uzun betimlemeler yerine kısa ve yoğun anlatımlar en azından okuyucuya nefes aldırabilirdi diye düşünüyorum.
bir bedeni yok etmek miydi cinayet,
yoksa hayallerini öldürmek mi?
kaç gece daha böyle cehennemde geçecek bu ömür
sanrılı sancılarda yok oluşum
kaç gece daha boş duvarlara anlamsız bakışlarım olacak ...