Hepimiz bu dünya dediğimiz sert kabuk üzerinde birer misafir değil miyiz?
Biraz yaşayacak
Çokça sevecek
Biraz da sevilecektik
Ve sonra usulca çekip gidecektik.
Hepsi buydu…
Yaş almak, her yaş grubunda aynı sahnenin tekrarı gibidir. Yirmilerinde de olsan, yetmişlerinde de... Hep bir “keşkelerle” dolu geçmiş bırakıyoruz ardımızda. Zamanı durdurmaya gücümüz yetmez; kuaförler, güzellik salonları, türlü cerrahi operasyonlar... Hangisi silebilir yitip giden zamanın izlerini?