Hepimiz bu dünya dediğimiz sert kabuk üzerinde birer misafir değil miyiz?
Biraz yaşayacak
Çokça sevecek
Biraz da sevilecektik
Ve sonra usulca çekip gidecektik.
Hepsi buydu…
Evet
Sayfa ondokuzda geçiyordu
Cemal Süreya’nın satır arasından sızmıştı bu cümle:
“Yüzüğünden öperim.”
Tek cümleye koca bir dünyayı sığdırmış. Her zamanki gibi.
Söylecek çok şey vardı…. On Üç Günün Mektupları