A.A

A.A
@Bayanokur99
Acı acı güldüğümü hissettim. İnsanlara olduklarından başka gözlerle bakmakta ısrar edişimi içerliyordum. Yirmi dört yaşına geldiğim hâlde hala çocukluğumun saflığından kurtulamamıştım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yüzüne yayılan ifadeyi görünce, mutluluğun insanı biraz aptal gösterdiğini düşündüm.
... ama zaman çok aç gözlü bir şey, bazen bütün ayrıntıları çalıp kendine saklıyor.
...bir annenin feryatları insanın yüreğini dağlıyor Emir can.Allah'tan bu sesi asla duymamanı dilerim.