Hayatımı istemediğim hiçbir şeyi yapmak zorunda kalmamak üzerine kuruyorum. Masallardan medet umacak yaşı çoktan geçtim; kendi masalımı yazıyor ve yaşıyorum. Gözlerimin açılması için alnıma öpücük konduracak bir prense ihtiyacım yok, beni sevsin diye her istediğini yapmaya mecbur hissettiğim kötü kalpli üvey kardeşlerim de... Bir kulenin tepesinde hapis de değilim sevdiğimi görmek için saçlarımı sarkıtacağım. Kendi masalımda kahramanlık rolünü başkasına verecek kadar önemsiz değil hayatım. Hikayenin sonu ister mutlu bitsin ister mutsuz; sorumluluğunu ben alacağım.
"Kendini kahraman ilan edecek ne yaptın ki?" diyen olursa da şuraya ömürlük cevabımı iliştiriyorum:
Hayatımı benden beklenildiği gibi değil, kendi istediğim gibi yaşadım!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖