Kitap sürükleyici ve yarı kapalı bir dille yazılmış aslında ama okuyucuyu zorlayan , sıkan bir tarzda değil. Kitabın ilk iki öyküsünü beğendiğimi söyleyemem fakat geriye kalan tüm öyküleri ve masalları gerçekten çok beğendim. Özellikle " Bahtiyar Köpek , Çilli , Dekolman " adlı öyküleri ve " Devlerin Ölümü , Koyun Masalı , Sırça Köşk" adlı masalları ayrıca çok çok sevdim. Halkın yapılan kötülüklere karşı sessiz tutumu , kendini kurnaz zanneden fakat aslında hiçbir şekilde kurnazlıkla alakaları olmayan insanların davranışları, insanların -bazı insanların- ellerindeki güzellikleri nasıl yok edebildikleri ve daha bir çok farklı konular ele alınmış kitapta. Umarım ilk iki öyküde sıkılıp bırakmazsınız.