Öküzüyle tarlasını sürerken tanıştığı bir yabancıya anlattığı hayat hikayesini okuyoruz aslında karakterimizin. Gençliğinde tüm mirası kaybedişini, nasıl zengin bir aileyken her şeyin bir anda tepetaklak oluşu ile başlıyor aslında hikaye. Tüm hayatı zorluklarla geçmiş bir karakter. Ne kadar kötü şey yaşarsa yaşasın, şimdi iyi bir şey olacak umudu ile sürüklüyor kitap. Dili çok akıcı bir kere. Kitap siz farketmeden bitiveriyor aslında. Eğer sarsıcı, sürükleyici, elden düşmeyen bir kitap okumak istiyorsanız kesinlikle bu kitabı tavsiye ederim.
"Bugünlerde... bilmem ki... kimse ölüm hakkında konuşmak, ölümü düşünmek istemiyor gibi. Çocuklara zararı olur diye televizyonda da böyle görüntüleri yasakladılar... İnsanlar da cesetleri görmemek için kapalı tabutlara bakıyorlar artık... herkes ölümü unutmak istiyor sanırım."