Artık özgür olmak istemiyorum. Özgür insan özgür değildir ve eylemsiz olan günahtan kaçamaz. Sadece hizmet edenler özgürdür, başkasına veren, tüm enerjisini bir işe veren ve sorgusuz sualsiz eylemde bulunan insan özgürdür. Beni irademden azat edin, çünkü isteklilik karmaşıktır ve hizmet etmek bilgeliktir.
Bana güç vermeyin Kralım, çünkü güç eylemi gerektirir ve hangi eylem adil olabilir ya da hangi eylem kaderin belirlediğini etkisiz hale getirmeyebilir?Kendini tüm eylemlerden uzak tutan ve yalnız yaşayan biri ancak adil ve erdemli olabilir.