Hayat, başkalarının hatalarını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. Acı olansa, insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı. Aslına bakılırsa, insan tek bir hata için sürekli bedel ödeyip duruyordu. Kader, insanla olan alışverişinde alacak defterini hiçbir zaman kapatmıyordu…
Bilirsin, evlilikten pek hazzetmem. Evliliğin en büyük dezavantajı insanı bencil olma hakkından mahrum etmesidir. Bencil olmayan insanlar da tüm renklerini, cazibelerini kaybeder. Birey olma niteliklerini yitirirler. Diğer taraftan, evliliğin geliştirdiği mizaçta insanlar da vardır. Bu tipler bencilliklerini muhafaza ettikleri gibi başka benlikler de geliştirirler. Göz önünde yaşadıkları dışında gizli saklı başka hayatları da olur…