"Kabus gördüm ne yapabilirim? Dün gece de hiç uyuyamadım. Daha doğrusu öyle bi rüya gördüm ki sanki hiç uyumamış gibiyim. Her şey çok gerçekti. Yine böyle bi kahvaltı masasındayız. Sen yine her zamanki gibi sevgini gösteriyorsun bana. Akşam diyosun hazırlan, kız istemeye gidicez. Her şey böyle başladı. Sonrası... Sonrası karanlık be baba."
Ahmet Şerif İzgören'in kitaplarında biraz kendini tekrarladığını düşünüyorum önceki kitabında da aynı örneklerle karşılaştım onun dışında güzel bi kitap bi solukta okunabilicek bi kitap kişisel gelişim kitaplarını çok tercih ediceğimi düşünmüyorum ama kendinize güveniniz, inancınız gelsin istiyosanız okumanızı tavsiye ederim.