"Ben bu dünyadaki davamı kaybettim ey ulu can! Kaybettim. Acılara gark oldum. Bittim, tükendim. Gördün mü aşağı vadide Arslan Bey'in gidişini. Susup kaldın mı? Ey taşlarını ot bürümüş, harap türbenin sahibi! Söyle... Şu kart dünyaya kaybetmek için mi geldik? Hep acı çekmek için mi? Eğer bahtiyarlık öte dünyada ise söyle tez geleyim."