20 yılı aşkın diş teknisyenliği yaparken toplu taşıma araçları kullandım, bu çok kitap okumamda önemli bir yer teşkil ediyor. Şimdilerde alışkanlık açlığıma dönüştü.
Yalnız karşı taraftaki evin kapısı aralandı, uyku sersemi bir hizmetçi:
"Ne istiyorsunuz?" diye sordu.
"Burada oturanı!"
Yüzüme dikkatle baktıktan sonra, ters bir tavırla:
"Orada kimse yok!" dedi. Yüreğim hopladı: "Başka yere mi taşındılar!"