Bêrçem

Bêrçem
@Bercemuls
Çay önemli :))
Dünya mı yıkılsın yoksa bir bardak çay mı içersin?" deseler... Ben çayımı içtikten sonra dünyanın canı cehenneme" derdim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölümü bekliyorum. Bu arada vaktimi boş geçirmemek için, okuyorum.
Sayfa 79
16:28
Şimdi neden acı verir eski mutluluğumuz?
Bazen akılma geliyor üzülüyorum, ''ya başkasına çay demlerse?''