Yazıyorum çünkü dünyada yapacak başka bir şeyim yok: ben artakalanım ve insanların dünyasında bana yer yok. Umutsuz ve yorgun olduğum için yazıyorum,kendim olmanın monotonluğuna artık dayanamıyorum ve eğer yazmanın hep o tazelenen yeniliği olmasa sembolik olarak her gün ölebilirim.