Berfin keleş

Berfin keleş
@Berfin1382
"Kolomb Amerika'yı bulduğunda mutlu olmadı, ararken mutluydu"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"başkalarının gözünde iyi yaşıyor görünürken, hayat ayaklarımın altından akıp gidiyormuş."
..engelli bir durum almak, köşegen biçiminde yaşamak gerekiyordu orada; uyku bir düşüş, uyanıklık bir çömelmeydi.
En fazla yer kapladığım anda ortada yoktum.
Insan kalbinin gözü miyoptur, uzağı göremez.