Tek solukta bitirdiğim bir kitaptı. Her şeyi ile yerinde. Ne konusu yarım kalıyor merakta bırakıyor ne de konusu uzatılıyor. Harika bir kitaptı. Kütüphanemde bol bol göz göze geldiğim bir kitap.
Haruki Murakami daha önce karşıma sık sık çıkıyordu. Ne yalan söyleyeyim 1Q84 kitabınla göz göze gelip oradan ayrılıyordum. Tanımadığım bir yazarın kalın olan bir kitabından başlamak istemedim. Bu yüzden daha ince kitaplarını alıp onu tanımak istedim. Kitapta tam bir hayal kırıklığı yaşadım. Bir olay örgüsü olmayan bir kitap. Aslında kitabı okurken ne umduğunuza bağlı bir durum bu.