Beni kitaplarımla yalnız bırakın zira bu hayat ziyadesiyle midemi bulandırıyor.
♡ ✦ ☆ ❆ ☼ ✿ ♡ ✦ ☆ ❆
İnsan, biyoloji ile çevre, doğa ile kültür arasındaki karşılıklı etkileşimin tarihsel bir ürünüdür.
Ulasamiyacak oldugumuz ve dünyanin bugünkü halinde zahmetine de degmiyecek bir söhretin pesinde kosmiyalim. Kendi içimizde bulabilecegimiz saadeti, baskalarinin bizi begenmesinde aramak neye yarar? Insanlara vazifelerini ögretmek isini bagkalarina birakalim ve kendi vazifemizi iyi bilip yapmaya çalisalim; bizim daha fazlasini düsünmemize lüzum yoktur.
Doguslarindaki kötülük, gayelerine bakinca büsbütün meydana çikar. Lüks olmasaydi, lüksün besledigi sanatlari ne yapardik? Haksizhklar olmasaydi, hukuk ilmi ne isimize ya-rardi? Zalim hükümdarlar, harpler, isyanlar olmasayd1, tarih ne olurdu?