Beyza Demir

Beyza Demir
@Beyzademirs
sevdigim bazi seyler
Sevmedim, çünkü şimdiye kadar kendime layık bir kimseye rast gelmedim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan tahammül edemeyeceğini zannettiği şeylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor.
Yanımda ağzını açmadan yürüyen ,karsimda ses çıkarmadan çalışan bu adamdan ne öğrendiğimi iyice bilmediğim halde bana senelerce ders veren birinden ögrenebilecegimden daha çok şeyler öğrendigime emindim.
Geçmiş, geleceği içinde saklayan sırlarla dolu bir aynadır. Eğer o aynaya yeterince bakarsan zamanın sırrını da görürsün, hayatın manasını da.
Çünkü insan denen mahlukun en önemli niteliklerinden biri unutmaktı.İyiliği de kötülüğü de ,acıyı da mutluluğu da ,korkuyu da sevinci de unuturlardı.O yüzden aynı hataları tekrarlarlardı.