Buraya ne yazsam bu kitap için yetersiz kalır. Hikayesi, olay akışı ve her şeyiyle mükemmel bir kitaptı. Yer yer ağladım beyaz dişle, onunla beraberdim sanki. Öyle içine çekti ki roman beni. Bir çırpıda bitirmek istemedim, yavaş yavaş okudum, beyaz dişten ayrılmak istemedim çünkü. Her kitap gibi beyaz dişin de sonuna geldim. İyiki okumuşum. Bir kurt üzerinden alınacak çok dersler var kesinlikle herkesin okuması gereken kitaplardan. Tavsiye ederim. Kitapla kalın...