Daha o gün anlamıştım Feride. Ben ömrümce seninle sınanacaktım. Yakup un Yusuf'la, İbrahim'in ismail'le, kabil'in habil'le sınandığı gibi. Çünkü insan daima en sevdiği ile sınanır.
Bazen düşünüyorum da
En eskisi en iyisi midir ?
Ya da en iyisini bulmak için eskiye mi gitmek gerekir
Zaman gösterir hak ettiğimiz değeri
Anlarsın o vakit seni en çok seveni~