B.G.

‘İnsanın kim olduğunun ne önemi var,’ derdim, ‘önemli olan yaptıklarımız ve yapacaklarımızdır.’
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘İnsanın neyi niçin yaptığını kendine veya birilerine açıklaması, kendi boynuna geçirdiği ilk esaret halkasıdır.’
‘Çünkü insan daima en sevdiğiyle sınanır.’
‘Dünü unutamazsın. Bugünü en iyi şekilde yaşamak zorundasın. Ama yarından da beklentilerin olacak…’
‘Denizciler suyun, yelin, bulutun, şimşeğin, dalganın çok güçlü, insanınsa aşırı derecede aciz olduğunu bilerek yaşadıkları için doğaya karşı kent insanlarından daha saygılıdırlar.’