Yüce Tanrım, ömrümüzün son baharı çok yakınındadır ilkbaharlarının, yazı ise hiç uzun değildir; bu nedenle büyük bir sabırsızlık çalkalanır kanımızda, bu nedenle büyük bir açlıkla uzanır elimiz sevdiğimizi almaya ve fani şeylere bile hemen sevinmeye; zaman geçtikçe yaşlanırken, beklemeyi nasıl öğrenelim, bir geceden ölüp giderken nasıl sabredelim, zaman sönmeyen ateşiyle peşimizdeyken nasıl yanmayalim, ölüm arkamızdan koşarken nasıl acele etmeyelim?