Hayatınız nerede biterse orada tamam olmuştur. Hayatın değeri uzun yaşanmasında değil, iyi yaşanmasındadır: Öyle uzun yaşamışlar var ki, pek az yaşamışlardır. Şunu anlamakta geç kalmayın: Doya doya yaşamak yılların çokluğuna değil, sizin gücünüze bağlıdır.
Hasta olduktan sonra kendi kendimi iyileştirebileceğime inanamamakla birlikte kendimizi hasta ettiğimize inancım tam. Hiç döküntüye girdiğinizde mideniz ağrıdı mu? Stresliyken tansiyonunuz yükseldi mi? İşte kendine bunu yapan insan kendini hasta da eder. Bu kitap tam olarak bunun üzerine ve oldukça aydınlatıcı. Özellikle günümüzde herkesin bu kitabı okumaya ihtiyacı var.
Şu andaki durumunuza sevgiyle şükrederek başlayın. Bunun yolunuz üzerinde sadece bir basamak olduğunun farkına varın. Kendi düşünce kalıplarınız yüzünden bulunduğunuz noktadasınız. 'Onlar' size istediğiniz gibi davranmıyorlarsa, bilincinizde bu tür davranışları size çeken bir model var demektir.
Hikayelerin her biri diliyle gidişiyle etkileyen, sonuyla çarpan, şiirsel ama insanı yormayan türden. Çok etkilendim. İnsanın içinde bir yere hitap ediyor, bir duygu uyandırıyor kesinlikle.