EmreyA

EmreyA
Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım.Hayat,ancak böyle insanlarla biraraya geliyorsan yaşanmaya değer... Martin Eden , Jack London
iyi ki doğdumm ben :))))
bugün yepyeni bir yaşın kapısını aralıyorum. geriye dönüp baktığımda sadece geçen yılları değil verdiğim mücadeleleri, kırgınlıkların içinden nasıl daha güçlü çıktığımı ve her düşüşte hayata nasıl daha sıkı sarıldığımı görüyorum, hayat her şeye rağmen yaşamaya değer ve ben her zaman gülümsemeyi çok seviyorum :)))))
EmreyA
Mutlu yıllar 🐢🥳
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Günaydın
insanlarla arasına belli bir mesafe koyardı ve onlardan da bu mesafeye saygı göstermelerini beklerdi.
Alıntı
EmreyA
Günaydın efenim, çok çok doğru...🐢🙂‍↕️
gönlünüzce geçecek, sevdiklerinizle beraber huzurlu bir bayram dilerim, iyi bayramlar :) 🦋🌸
EmreyA
Mutlu bayramlar 🐢
Günaydın
“bir çiçeği büyüten “sevgi”, insanı değiştirmez mi sanıyorsun.?”
EmreyA
Günnnnnaydddiinnnn 🐢