Bir türkü söylüyorum güzelim gözlerine Kanıyor içerimde gizli bir yara.
Hasretin büyüyor yüreğimde çaresiz; Resmini çiziyorum kâğıtlara...
Boy verdiğin odalarda seni düşünüyorum Dolaşıp duruyorum sonra bir ara.
Bir efkâr basıyor beni ansızın Kendimi zor atıyorum sokaklara.