Aysun

Aysun
@Bilhassasiir
Siz bana aldırmayın
@Bilhassasiir·
·
sabitlendi
Sevgim acıyor. Kimi sevsem, kim beni sevse * Turgut Uyar
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Düşlerimiz el ele tutuşmuştu, El ele tutuşmuş iki kelebek gibi Uzak ülkeler düşlemiştik Büyük gemiler yüzmüştü ruhumuzda
"Kimi insanın yüreği karanlık kiminin ki aydınlıktır. Gece ile gündüz gibi! Dünyanın kötülüklerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!"
O güzel günlerin bir daha yaşanmayacağını ve geriye dönüşün mümkün olmadığını düşünmek, yaşanmış acıların hatıra gelmesinden daha fazla acı verir...

Aysun

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2021 14. kitabı
Franz Kafka
5.8/10 · 422 okunma