Birkaç gün önce okuduğum Stefan Zweig'in kitabına göre,konuya bakış açısı olarak solda sıfır.Ama,gerek üslubu,gerek varlığı(yazarın) Zweig'inten geri kalır yanı yok.
En popülerde yer almayı çoğu yönü ile haketmiyo bence.Net cevap olarak diğer iki kitabını da okuyunca vermemin daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.
Bir Zweig kadar psikoloji üstadı olamaz.Dışlanmışlığı,tahammülsüzlüğü... vb. konu olarak seçişi güzel ama bana onu ne kadar hissettirdi? Kitabın bittiği için üzülmeme müsebbib olacak duyguyu coşturdu mu?Bence sonuna kadar Stefan ZWEİG...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖