Birtutamkahve

Birtutamkahve
@Birtutamkahve
İnsanın hayatta mutlaka güvenebileceği birileri olmalı...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Önce biraz zor gelecek, ama alışacaksın.”
Ne tuhaf değil mi? En yakınlarımıza kalbimizi açamıyoruz, sonra gidip bir yabancıya içimizi döküyoruz.  
Mutlu sonla biten hayallerim olmadı hiç
Büyüdükce gökyüzüne bakmayı da bırakıyor insan.