Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Annem hastalandı ve öldü diyorlar ama hep içimde " misafirliğe gitti bir gün sonra gelecek , iki gün sonra gelecek " diye bakıyorum. Üç gün geçti gelmedi, dört gün geçti gelmedi, beş gün geçti gelmedi. Ve bir gün geldi dedim ki " ben annemi bir daha göremeyeceğim. " Ve kaçtım mezarının yanına gittim ve orada annem, böyle kalakaldım. Annemi bir daha göremeyeceğim, öyle kalakaldım. Eve geldim babamı gördüm ve dedik ki " Allah'ım inşallah babam ölmez " Çünkü ölümü öğrendim artık, ölünebiliyor. Babamın da kendine özgü sorunları vardı, o da dört yaşından beri babasız büyümüş. Bir gün bir şey yaptım "niye öyle yapıyorsun" diye bağırdı. Ben kalakaldım ve enteresan bir şekilde çocuk aklımla şuna karar vermiştim. "ANNEN YOK KİMSEN YOK" ve böyle karar verdiğimi yıllar sonra anladım, annen yok kimsen yok. O zaman kimsen yoksa bir şey istemeye hakkın yok, sadece başkalarını memnun etmeye çalışırsın. Annen yok,kimsen yok...
- Doğan Cüceloğlu 🌿